Συχνές ερωτήσεις

Παρακάτω θα βρείτε απαντήσεις για αρκετές απορίες σχετικά με την λειτουργία της σελίδας μας.

Ο χρόνος παράδοσης για αποστολές εντός Ελλάδας είναι 1-2 ημέρες ενώ για Ταχυδρομικούς Κώδικες εντός Ελλάδας που ορίζονται ως δυσπρόσιτες περιοχές υπολογίζονται στις 2-3 ημέρες εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα σε όλα τα προϊόντα.
Για αποστολές στο εξωτερικό ο χρόνος εξαρτάται από την χώρα αποστολής.

Αποστολές σε όλη την Ελλάδα (πλην δυσπρόσιτων περιοχών)

Δωρεάν για παραγγελίες εντός Ελλάδας αξίας άνω των 50€.
Σε κάθε άλλη περίπτωση εντός Ελλάδας, το κόστος αποστολής διαμορφώνεται στα 2,5€.

Αποστολές στο εξωτερικό

Οι παραγγελίες επιβαρύνονται με μεταφορικά έξοδα ανάλογα με το βάρος της παραγγελίας σύμφωνα με τον ισχύον τιμοκατάλογο της εταιρίας κούριερ που συνεργαζόμαστε.

Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση των προϊόντων με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

Αντικαταβολή

Κατά την παράδοση της παραγγελίας σας πληρώνετε με μετρητά στον υπάλληλο της εταιρείας Courier, με χρέωση 2,50 € ανά αποστολή.

Με πιστωτική/χρεωστική κάρτα

H ασφάλεια των πληρωμών δεν αποτελεί μόνο υποχρέωση για εμάς αλλά αποτελεί αυτοσκοπό. Όλες οι online πληρωμές μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή Paypal γίνονται ή στο ασφαλές προστατευόμενο (secure) περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς – η οποία έχει αναλάβει τη δρομολόγηση των καρτών – ή στην online πλατφόρμα πληρωμών Paypal και προστατεύονται από σύγχρονα συστήματα online ασφαλείας (SSL) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών. Η Εταιρεία χρησιμοποιεί πιστοποιημένα συστήματα κι είναι σε άμεσα επαφή με τις συνεργαζόμενες τράπεζες. Δεκτές γίνονται όλες οι πιστωτικές κάρτες.
Για τις αγορές που πραγματοποιούνται μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, ο πελάτης θα πρέπει να ακολουθήσει τις οδηγίες που θα βρει στο παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα. Η χρέωση της κάρτας πραγματοποιείται εφόσον προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητάς της. Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την ορθή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της κάρτας του. Σε κάθε περίπτωση αγοράς, ο αγοραστής θα πρέπει να είναι και ο κάτοχος της κάρτας που χρησιμοποιείται για την εκάστοτε συναλλαγή.
Σε περίπτωση που ο αγοραστής που πραγματοποιεί την συναλλαγή δεν είναι το ίδιο πρόσωπο με τον ιδιοκτήτη της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, η Εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη και δεν έχει υποχρέωση επιστροφής χρημάτων.

Επιστροφή των προϊόντων γίνεται αποδεκτή μόνο στις ακόλουθες περιπτώσεις:

Πριν από κάθε επιστροφή θα πρέπει να υπάρξει επικοινωνία με εμάς μέσω email στο [email protected].
Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα 30 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή από εμάς των προϊόντων. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Αν το προϊόν είναι ελλατωματικό

Αν το προϊόν έχει αλλοιωθεί ή καταστραφεί κατά την μεταφορά του, σας παρέχουμε την δυνατότητα αντικατάστασης ή επιστροφής των χρημάτων σας εντός 30 ημερών. Η επιστροφή προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με την απόδειξη και πλήρη τη συσκευασία του.

Διαφορετικό προϊόν

Αν το προϊόν που σας παραδόθηκε είναι διαφορετικό από την επιλογή σας κατά είδος ή ποσότητα μπορείτε να το επιστρέψεται προς έλεγχο, διαπίστωση και αντικατάστασης του. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων θα βαρύνουν εμάς.

Δεν βρήκατε την απάντηση σας που ψάχνατε;

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Επικοινωνία